Vil du ha muskelrumpe som meg?

Tiden er inne for å vise dere hvordan det gjøres. Og tenk, etter alle øvelsene jeg viser her, så finnes det fremdeles massevis man kan gjøre. Filmen starter med å vise noen øvelser du lett klarer på gulvet hjemme, for deretter å vise noen du ha litt utstyr til å gjøre. Ellers kan man ha slik vekt rundt ankelen for å få mer motstand i de første øvelsene.

Skjermbilde 2016-03-16 kl. 16.54.06

Likte du videoen? Jeg vil ha tilbakemeldinger. Og gjør meg den kule tjenesten:

Følg meg på YouTube.

Det er der det kommer til å skje ting fremover og jeg ønsker å ha mine følgere med meg. Mer trening kommer, men la meg vite om det funker at jeg viser dem på denne måten. Ellers kan videoene raskt bli for lange, med mindre jeg tar for meg en og en øvelse!

36 kommentarer

  1. Bra video! 🙂 Og du har en fin bakdel!

    1. tingjegliker

      Takk, Lene 😉

  2. Masse gode tips!! 😀 gjerne flere sånne videoer!

    1. tingjegliker

      Takk, Ida!!!! 🙂

  3. Cecilie Møllersen

    Kjempe bra, følger deg allerede. Elsker bloggen din.

    1. tingjegliker

      Tusen takk, Cecilie!!! 🙂

  4. Trine-lise

    Ælska videoen

    1. tingjegliker

      Tusen takk, Trine Lise!

  5. Remeber to squeeze ass.. *ler

    1. tingjegliker

      😉 he he

  6. AnettWarberg

    Følger deg fra Nederland. Morsomt og inspirerende med videoblogg. Du inspirerer med gode rutiner, trening, klær og sminke. Ting skjer i hverdagen, du tar det med et smil og fikser opp i det som dukker opp!
    Likte godt treningsvideoen. Jeg trener på eget treningsrom i kjelleren, har ikke alt utstyr, men fikk noen tips på nye øvelser. Snart bikinitid! Er 42 år (snart), liker å holde meg i form.
    Helt enig med det å ta på seg treningstøy…. Da MÅ du bare gjennomføre!
    Gleder meg til neste video. Takk for inspirasjon og motivasjon!

    1. tingjegliker

      Tusen takk for flott tilbakemelding, Anett. Nederland også. Kult! 🙂

  7. Kjempe bra video 😀 Du er god 🙂 inspirerende 😀

    1. tingjegliker

      Takk, Nina!!!

  8. Tusen takk for tips. Flere av disse øvelsene er jo øvelser man kan gjøre hjemme også 🙂

    Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂

    Hilsen Toril
    http://www.torilkremmervik.no/blogg

    1. tingjegliker

      Takk 🙂

  9. Veldig bra

    1. tingjegliker

      Takk, Carina!

  10. Denne videoen likte jeg!

    1. tingjegliker

      Takk, Berit! 🙂

  11. Hei. Likte videoen! Har akkurat satt opp eget rompe program, som jeg selv håper er bra nok. I denne videoen var den kun to øvelser jeg ikke har, å det var godt å se 🙂 Så nå skal jeg presse de to inn, å kjøre på. Ser jo på deg at dette prog er effektivt 😉 Takk for video!

    1. tingjegliker

      Så bra, Leila. Gleder meg å høre!

  12. Anniken

    åå kunne du kanskje laget en slik video for mage også? jeg er selv en person som er veldig usikker når jeg er på trening, vet sjeldent hva jeg skal gjøre osv., men nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra på trening så fort som mulig å kjøre dette for rumpa!!

    1. tingjegliker

      Takk, Anniken! 🙂 Skal få til det!

  13. Perfekt med slike videoer, veldig bra! Ønsker mer av dette

    1. tingjegliker

      Takk, Marthe!

  14. Ja! Slike treningsvideoer er helt topp! Fortsett slik 🙂

    1. tingjegliker

      Tusen takk 🙂

    2. tingjegliker

      Så bra!

  15. natalie

    Kjempe fint med videoblogging og tips! Bare å fortsette med det:D

    1. tingjegliker

      Takk, Natalie!!!

  16. Superbra video!! Har gjort en den av disse øvelsene over en lengre periode. Er fornøyd med rompa mi med tanke på form og størrelse, men vil gjerne gjøre den litt strammere, «det lille løftet». Har du noen tips? Eventuelt øvelser?

  17. Super video, Anette! Følger deg på snap og ser du legger ut mye inspo til trening der. Det går dessverre fort i glemmeboken, så slike videoer likte jeg! Likte også at du tok for deg en muskelgruppe av gangen og at du viste øvelser man kunne gjøre uten utstyr. Håper på fler av disse!

    1. tingjegliker

      Tusen takk, Tina 🙂

  18. Flott video! Bare lurer på: kjører du hele dette programmet tre ganger i uken i tillegg til andre muskelgrupper? Jeg forsto kanskje ikke helt hva du mente med 20 rep eller 3 x 15… 🙂

    1. tingjegliker

      Ja, i tillegg. Dette er jo bare et tips for de som har spurt spesifikk om dette 🙂 Jeg kjører ikke dette tre ganger i uken selv, nei.

Legg igjen en kommentar til Tina Avbryt svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *