En fornøyd kunde betyr alt for meg når det kommer til jobben min. Det er mye jeg aldri deler, men til tider spør jeg om lov slik at jeg kan vise dere hva jeg holder på med. Jeg fikk lov til å dele noen av bildene fra denne kunden, samt tilbakemeldingen. Da jeg hadde levert disse bildene, tok det noen dager før jeg hørte noe. Jeg gikk igjennom dem flere ganger for å se over. Kanskje kunden ikke var fornøyd? Jeg bekymret meg litt, for jeg følte jo at jeg hadde mestret jobben denne dagen. Etter fem dager tikker mailen inn i mailboksen min.
Dette er uten tvil den beste investeringen vi kunne gjort for å forevige et fantastisk samspill mellom barna våre.
Å fotografere barn er noe av det beste som finnes. Derfor har jeg bestemt meg for å bruke mer tid på dette og mindre tid på annet. Disse bildene ble tatt i hagen til denne fotokunden. Jeg liker å komme hjem til kunden min, for da er barna der de hører hjemme. Da er det de som er sjefen og jeg som er på besøk. Slik kan jeg fange ekte øyeblikk som vi skaper sammen, mens barna likevel kan føle seg tryggere enn meg. Hvis du har vært kunde hos meg og legger ut bilder på Instagram, blir jeg glad for taggen med #anetteantonsenfoto, slik at jeg kan bruke den taggen som referanse til bildene mine. Jeg tar oppdrag i Sortland og omegn fra 22 til 30.juli. Kontakt meg på mail@anetteantonsen.com