Hører på noe fint, trener og spiser noe sunt.

Bra lørdag, tenker jeg mens jeg tar en god slurk av rødvinsglasset mitt. Noen lys brenner rundt meg og på spotify spiller Karen O And The Kids etter flere herlige låter av XX. Etter denne venter Bon Iver med Skinny Love. Spillelisten har jeg kalt for Arbeidsflyt, jeg liker denne stemningen når jeg jobber alene. Det er gått fire uker siden jeg startet på den store treningsmotivasjonen. Når jeg ser meg selv i speilet kan jeg se at kroppen er forandret. Jeg liker det. Jeg smiler mer, har kontroll og fokus. Jeg har mer energi! Dette innlegget skal bli 3 in 1. Som et kinderegg, om du vil. Trening, musikk og mat. Også kan du dele det, om du vil, slik at vi kan få flere låter å løpe til, og jeg muligens en ny leser. Knis. 1. Dagens treningsøkt Dette er styrkeøkten jeg hadde etter å ha løpt én stakkars runde rundt Sognsvann. 2. Musikk på trening Gi meg motivasjon til å løpe! Det er musikken som gir meg den motivasjonen. Etter disse fire ukene med trening har jeg forstått hvor stor forskjell låtene utgjør. En låt kan sette meg helt ut i verdensrommet mens en annen får meg til å løpe uten å tenke. Jeg samlet sammen musikken til leserne før, og gjør det gjerne igjen siden det er mange som spør. Vi kan hjelpe hverandre og linke til vår egen favorittlåt på spotify, OK? Om du har en hel liste med treningsmusikk, link til den. Så kan vi alle plukke låter og sette sammen vår egen liste! Her er to lister jeg bruker på trening nå. Denne er med litt nytt og hot og gammelt kjent: Topp trening, mens jeg har en annen med større variasjon når jeg blir lei: WORKOUT Jeg er keen på å fornye musikken på trening selv nå som jeg har dundring i ørene så ofte! 3. En rask og sunn tallerken  Fra et lesertips, kom denne oppskriften til verden. Jeg lekte litt med tipset og skjønte raskt at jeg kommer til å lage mer fremover. Så enkelt, proteinrikt og godt. Du trenger:  1 skje tunfisk med gelé (kjøpes ferdig på boks) ca 2 never grovt samalt hvete 1/4 rødløk 1 egg salt, pepper og oregano olivenolje 1 avokado Jeg har aldri laget noe lignende, dette var første forsøk. Resultatet er overveldende. Nam nam! Sleng alt i en bolle, rør det til og bak ut bollen i hånden. Denne mengden ble to boller hos meg. Stek på middels varme (eller litt under middels) og snu gjerne bollen én gang for mye. Del opp en avokado og spis til. Spis med god samvittighet! … Og følg meg på Facebook

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *