Utfordrer deg, igjen.

  Nå ruller ting igjen, og det er desto viktigere for meg å trene og holde hodet kaldt mens jeg ruller nye prosjekter i gang! Det nærmer seg stadig at jeg kan åpne opp å fortelle det jeg brenner etter å fortelle… også kan jeg ikke si mer enn det. Frustrerende? Det er verre for meg.. tror jeg? Ha ha.. Uansett. Jeg vil skrive søndagens trening til dere til sist, i tillegg til intervallene jeg gjorde i går. Det blir den nye utfordringen deres: Løp 11 km/t på 10% bakke. 30 sekunder på/av 20/20 ganger!  (Dette skal altså ta deg 20 minutter i tillegg til oppvarming og nedkjøling) Så, her er en annen type intervaller som Hanne Kristin kjørte meg igjennom på søndag: 4 min: 10 burpees – 10 bicepscurl – 10 dips. 90 sek pause 4 min: 10 armhevninger – 10 dype knebøy – 10 tåhev. 90 sek pause 4 min: 10 spensthopp – 10 bekkentipp – 10 rygghev. 90 sek pause 4 min: 20 utfall – 20 situps – 10 glute bridge. 90 sek pause 4 min: 10 markløft – 20 mountain climbers – 10 skulder/sidehev. 90 sek pause 4 min: 10 airsquats – 10 arnoldpress – 10 stående bred roing. 1 min: «Sitte» til vegg 90 grader kne og hofte. Noen som vil prøve seg?! Opp og hopp!! Nå skal jeg løpe for å rekke kveldens Krav Maga! Håper å klare en styrkeøkt på SATS etterpå…

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *